THIS BLOG HAS MOVED

Dear reader, this blog was a nice place for quite a while to share my thoughts and stories. Meanwhile I got a new website and so I continue writing on my new's site blog.

HOP OVER TO THE NEW BLOG

Thank you.

Liebe Leserin, dieser Blog war für lange Zeit ein sehr netter Ort, meine Gedanken und Geschichten mit dir zu teilen. Inzwischen habe ich eine neue Website erstellt und werde jetzt den Blog dort fortsetzen.

GEH EINFACH ZUM NEUEN BLOG,

und: "Danke!"

November’s Pillow Talk

Montag, 31. Oktober 2011

Thank you for all your entries in the October’s Pillow Talk. Such a bundle of inspiring entries! Amazing…

So keep on sending all your beauties – I’d love to see and show all your creative ideas!

To give you something special, I’ve chosen a piece of fabric which you can buy nowhere. You can only get it as a gift from me to you.

It’s of my own fabric line (which you can purchase in quilting quality at my shop) – but you’ll get a half yard of it in home dec weight, ideally for making a gorgeous bag!

From the ZEN CHIC collection “Juggling Summer, Laces” 

Laces  

So if you’re new to my Pillow Talk find all the details about how to enter and the button for your blog here  where you can send your entry to the linky. If you don't have time to sew something new, you can enter any pillow you have made in the past year, as long as you put up a new post - so feel free to show off something you already made.

Im Oktober gab es so viele tolle Beiträge beim Pillow Talk, ich bin ganz begeistert!

Also weiter so, und immer her damit mit den schönen Kissen, es ist eine wirklich inspirierende Ausstellung.

Übrigens: man kann auch mit einem Kissen teilnehmen, das man irgendwann dieses Jahr genäht hat, solange man einen aktuellen Blogpost im November schreibt und dort ein Bild davon postet. Also macht ruhig auch mit einem bereits fertigen Kissen mit! Ich freu mich auf alle kreativen Ideen. Falls Pillow Talk neu für dich ist: Hier gibt es die Seite, auf der alles genau erklärt wird: Wie man teilnehmen kann, und wo man seinen Beitrag verlinkt.

Dieses Mal möchte ich einen Preis verschenken, den es nirgendwo zu kaufen gibt; nicht einmal in meinem Laden. Obwohl ich die Stoffe meiner eigenen Stoffkollektion im Onlineshop als Quiltstoffe führe, wird es als Preis dieses ZEN CHIC Dessin in einer dickeren Stoffqualität (Home dec) geben, einen halben Yard, also das ideale Material, um sich eine schicke Tasche daraus zu nähen.

Viel Spaß beim Mitmachen und Gewinnen mit einem Kissen im Monat November!

4 Kommentare:

grapes and hearts hat gesagt…

Super Idee! Ich bin wieder dabei... Muß nur noch die Bilder ein bißchen zusammenschneiden... ;o)

Susanne hat gesagt…

Einen tollen Stoff hast du da entworfen. Sehr modern! Da muss ich mich glatt an meine Kissen-Nähmaschine setzen und einen Beitrag herzaubern :)
LG
Susanne

Anonym hat gesagt…

Oh, I *need* that fabric!!
What shall I make? Hmm....

Katherine hat gesagt…

Oh, that prize is the sweetest enticement! I just love your designs and will get busy sewing a pillow or two so I can have a chance at winning. Thanks for your generous prize and for Pillow Talk! It's so inspiring to see other's ideas.

.

 
site design by designer blogs